Vienuolika Prienų „Žiburio“ komandų varžosi dėl galimybės dalyvauti rajono protų mūšyje „Kraštas, kuriame gyvenu“

IMG_8846

Spalio 13 dieną, pirmadienį, Prienų „Žiburio“ gimnazijoje vyko protų mūšio „Kraštas, kuriame gyvenu“ pirmasis mokyklinis etapas. Renginį rajono mokykloms organizuoja Nemuno kilpų regioninis parkas ir jo darbuotoja kultūrologė Roma Milušauskienė. Ji spalio 6 dieną gimnazijos pirmokams skaitė paskaitą ir pakvietė aktyviai dalyvauti renginyje. Idėją palaikė ir gimnazijos istorijos mokytojos. Aktyviausiai konkurse dalyvavo pirmokai – jie susibūrė į 5 komandas. Iš viso pirmame etape dalyvavo 10 gimnazistų komandų ir viena mokytojų. Spalio 20 ir lapkričio 10 dienomis jos varžysis dar dviejuose mokykliniuose turuose. Tik po jų bus išrinktos trys geriausios pagal amžiaus grupes komandos, kurios dalyvaus rajoniniame etape.

IMG_8846

Protmūšio pirmąjį turą sudarė penkiasdešimt klausimų apie Nemuno kilpų regioninį parką, saugomus objektus, augaliją ir gyvūniją. Dalyviai turėjo progą pademonstruoti savo žinias apie parko istoriją, saugomas vertybes. Pirmąjį turą iš pirmokų sėkmingiausiai įveikė Id klasės mokiniai (33 taškai), nuo jų neatsiliko Ib klasės komanda „Čikitos“ (30 taškų). Mokytojų komanda „Mėlynos aguonos“ surinko 39 taškus, II–IV klasių ketvirtokų komanda „Nespėjom“ – 36 taškus.

Antrojo turo tema – „Prienų rajonas, kuriame gyveni“. Bus kalbama apie Prienų krašto istoriją, kultūrą, asmenybes.

Dominykas Baronas

Domanto Milaševičiaus nuotrauka

 

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close