Praeiviai dalijasi mintimis. Ar gerai, kad pėstiesiems bus draudžiama kalbėtis telefonu perėjose, vairuotojai turės praleisti ir tik besirengiančius žengti į perėją žmones?

Janina Giedraitienė
Baisu, kai matau jaunimą einančius per perėjas su ausinėmis ar nosis į telefonus įkišusius ir nesižvalgančius. Kartais nesižvalgydami per perėją skuba ir pensininkai – lyg laiko mažai turėtų! Gal dabar situacija pasikeis. Prienuose vairuotojai dažniausiai praleidžia pėsčiuosius. Yra tik viena perėja, kuria sudėtinga pereiti į kitą pusę. Tai – už tilto, anoj pusėj Nemuno. Ten, norint pereiti į kitą kelio pusę, tenka labai ilgai laukti, kol mašinos sustoja ir praleidžia.
Laurynas Tulevičius
Labai geri pokyčiai, nes matau daug vairuotojų, kurie važiuodami nepastebi žmonių, chuliganiškai vairuoja. Vairuotojams pokyčiai nelabai dideli, bet gal kartais bus sunku nustatyti, ar žmogus ketina eiti per gatvę, ar tik sustojo telefonu pakalbėti. Labai gerai, kad pagaliau atkreipta daugiau dėmesio į pėsčiuosius, kad ir jie patys turi būti labiau atsakingi. Jei žmonės KET laikosi tik todėl, kad jų nenubaustų, o ne todėl, kad būtų saugiau ir patiems, ir aplinkiniams, tai situacija nepasikeis. Kultūros trūksta visiems – ir vairuotojams, ir pėstiesiems, o to jokios taisyklės ir baudos nepakeis.
Rytis Kazlauskas
Dažnai pastebiu, kad ne visi vairuotojai praleidžia pėsčiuosius. Gal dabar jie bus atidesni ir greičiau pastebės belaukiančius prie perėjos. Daug yra ir pėsčiųjų, kurie per gatvę eidami nepastebi, kas vyksta aplinkui, nes nepakelia galvos nuo telefono. Pėstieji dažniausiai pamiršta, kad prieš žengdami į gatvę jie turi įsitikinti, ar vairuotojas juos mato. Gal galvoja, kad jei perėjoje sužalos vairuotojas, kuris nepastebėjo (gal saulė apakino), mažiau skaudės?
Edita Karaliūtė
Labai gerai, kad pradės bausti einančius per gatvę ir kalbančius telefonu, ausinėse muzikos besiklausančius, nes jie bus priversti apsižvalgyti, įsiklausyti. Ir tai lies ne vien tik per gatvę, bet ir per geležinkelio bėgius einančius. Juk jau ne vienas žmogus, ėjęs su ausinukais per geležinkelį. Tačiau nenorėčiau pritarti, kad vairuotojai privalės praleisti kiekvieną sustojusįjį prie perėjos, nes pastebiu, kad ne visi, kurie stovi prie gatvės, ruošiasi eiti į kitą pusę. Pirmiausia, kad įvyktų mažiau nelaimingų atsitikimų, visi – ir vairuotojai, ir pėstieji – turime suprasti ir gerbti vieni kitus, vertinti ir saugoti gyvybes. Baudos čia nieko nepadės.
Laura Urbonienė
Manau, kad pokyčiai – į gera. Juk pusė minutės, kol pereisi gatvę, jei feisbuke nepabuvosi ar telefonu nepakalbėsi, nieko nepakeis. Rimta problema ir vyresnio amžiaus pėstieji, kurie nesižvalgydami žengia į gatvę. Todėl vairuotojai turi būti itin atidūs. Gyvenu ne Lietuvoje, todėl kiekvieną kartą pastebiu, kad vairuotojams, ypač Prienuose, labai trūksta vairavimo kultūros: kantrybės, tolerancijos ir elementaraus mandagumo. Ar tikrai situacija pagerės, jei vairuotojai privalės praleisti ir tik ketinančius eiti per gatvę, paaiškės, kai naujovės įsigalios. Juk kartais moteriškės sustoja prie perėjos tik paplepėti. Apskritai, tai visi turime daugiau galvoti vieni apie kitus, būti atidesni, pakantesni – ir problemų sumažės.