NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai kilo penkis kartus

Kovo 19 – 25 d. NATO oro policijos funkcijas Baltijos šalyse vykdantys naikintuvai penkis kartus kilo atpažinti ir lydėti Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Kovo 19 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino du orlaivius IL-76, skridusius tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Skrido su radiolokaciniu atsakikliu, su regioniniu skrydžių valdymo centru (RSVC) radijo ryšį palaikė, skrydžio plano neturėjo.
Kovo 21 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį AN-12, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Skrido be radiolokacinio atsakiklio, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.
Kovo 22 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Skrido be radiolokacinio atsakiklio, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.
Kovo 23 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį AN-26, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Rusijos Federacijos Kaliningrado sritį . Skrido be radiolokacinio atsakiklio, su RSVC radijo ryšį palaikė, skrydžio planą turėjo.
Kovo 23 d. NATO oro policijos naikintuvai atpažino orlaivį SU-27, skridusį tarptautine oro erdve iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį. Skrido su be radiolokacinio atsakiklio, su RSVC radijo ryšį nepalaikė, skrydžio plano neturėjo.
KAM