NATO oro policijos funkcija vykdantys naikintuvai tris kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.

nato4A. Tamosiunas7

Per laikotarpį nuo balandžio 4 iki 10 d. NATO oro policijos funkcija vykdantys naikintuvai tris kartus kilo atpažinti ir lydėti tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Balandžio 4 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai iš Amari aviacijos bazės (Estija) atpažino ir palydėjo Rusijos Federacijos transporto orlaivį Tu-134 , skridusį tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros iš Rusijos Federacijos į Kaliningrado sritį. Orlaivis skrido pagal planą, su įjungtu autoatsakikliu, ryšį su skrydžių centrais palaikė. Šį orlaivį pasitiko du Rusijos Federacijos naikintuvai Su-27 , atskridę iš Kaliningrado srities, kurie nepalaikė radijo ryšio, nebuvo įsijungę autoatsakiklio ir nepateikę skrydžio plano.
Balandžio 7 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai iš Amari aviacijos bazės (Estija) atpažino ir palydėjo Rusijos Federacijos transporto orlaivį Il-76, skridusį tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido pagal planą, su įjungtu autoatsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė.
Balandžio 8 d. NATO oro policijos funkcijas vykdantys naikintuvai iš Šiaulių aviacijos bazės atpažino ir palydėjo penkis Rusijos Federacijos orlaivius, skridusius tarptautinėje oro erdvėje virš Baltijos jūros – transporto lėktuvą An -12, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį be skrydžio plano, be autoatsakiklio, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė; transporto lėktuvą Il-18, skridusį iš Rusijos Federacijos žemyninės dalies į Kaliningrado sritį su skrydžio planu, įjungtu autoatsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centrais palaikė; transporto lėktuvą Tu-134, skridusį iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos Federacijos dalį, su skrydžio planu, įjuntu radiolokaciniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžio valdymo centrais palaikė bei du Su-27 naikintuvus, kurie lydėjo Tu-134. Naikintuvai skrido iš Kaliningrado srities nepateikę skrydžio plano, neįjungę radiolokacinių atsakiklių ir nepalaikydami radijo ryšio su skrydžių valdymo centrais, palydėję transporto lėktuvą Tu-134, naikintuvai grįžo į Kaliningrado sritį.

KAM

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close