Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo penkis kartus

reudenbach

Gegužės 25-31 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo penkis kartus atpažinti prie Baltijos valstybių sienų skridusių Rusijos Federacijos karinių orlaivių.
Gegužės 26 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai buvo pakelti atpažinti ir palydėti virš Baltijos jūros skridusį Rusijos Federacijos karinį transporto lėktuvą An-26. Orlaivis skrido į Kaliningrado sritį iš žemyninės Rusijos Federacijos dalies pagal iš anksto suderintą planą, su įjungtu automatiniu atsakikliu, ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė.
Gegužės 27 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo du kartus. Pirmą kartą kilo siekiant identifikuoti du Rusijos Federacijos orlaivius SU-24, skridusius virš Baltijos jūros iš ir į Kaliningrado sritį. Orlaiviai skrido be plano, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio nepalaikė. Antrą kartą naikintuvai buvo pakelti siekiant identifikuoti Rusijos Federacijos orlaivį AN-72, skridusį virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į Rusijos Federacijos žemyninę dalį. Orlaivis skrido be išankstinio plano, su įjungtu automatiniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė.
Gegužės 28 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo vieną kartą siekiant identifikuoti du Rusijos Federacijos orlaivius SU-27 (galimai SU-24), skridusius ties Kaliningrado sritimi virš neutraliųjų tarptautinių vandenų. Orlaiviai skrido ne pagal iš anksto suderintą planą, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio su skrydžių valdymo centru nepalaikė.
Gegužės 30 d. Baltijos valstybių oro erdvę saugantys NATO oro policijos naikintuvai kilo vieną kartą, siekiant identifikuoti karinį transporto lėktuvą AN-26, kuris vykdė skrydį virš Baltijos jūros iš Kaliningrado srities į žemyninę Rusijos Federacijos dalį pagal suderintą planą, su automatiniu atsakikliu, radijo ryšį su skrydžių valdymo centru palaikė, bei šalia Kaliningrado srities skridusį SU-27, kuris skrido ne pagal planą, be automatinio atsakiklio, radijo ryšio su skrydžių valdymo centru nepalaikė.

reudenbach

KAM

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close