Į Lietuvą kvies dar daugiau turistų iš Baltarusijos

DSC_3182

Šiuo metu Baltarusija yra antroji pagal dydį Lietuvos atvykstamojo turizmo rinka – pernai Lietuvos apgyvendinimo įstaigos nakvynei priėmė 188 tūkst. baltarusių, 16 proc. daugiau nei 2013 m. Valstybinis turizmo departamentas (toliau – VTD) tikisi, kad baltarusių turistų srautai Lietuvoje ir toliau augs. Tuo tikslu balandžio 8 d. Lietuvos Respublikos ambasadoje Minske VTD organizuoja verslo misiją, kurios metu pristatys šalies turizmo galimybes daugiau nei 50 Baltarusijos turizmo verslo ir žiniasklaidos atstovų.

DSC_3182

Pasak VTD direktorės Jurgitos Kazlauskienės, Lietuva jau kelintus metus iš eilės yra viena iš pagrindinių baltarusių kelionių krypčių, o nuolat gerėjantis susiekimas tarp valstybių ir mažėjantys biurokratiniai barjerai leidžia tikėtis dar didesnio turistų iš Baltarusijos srauto.

„Kolegoms iš Baltarusijos priminsime, jog Lietuva – labai svetinga, europietiška kaimynė, išsiskirianti svečiams siūlomų galimybių gausa. Daugelis baltarusių jau turi tam tikrą nuomonę apie mūsų šalį, taigi papasakosime jiems apie turizmo naujienas, suteiksime daugiau informacijos ir kviesime patiems patirti Lietuvos žmonių svetingumą,“ – teigia J. Kazlauskienė.

Renginio svečiai bus sukviesti prie lietuviško stalo, simbolizuojančio šalies svetingumą, kur kiekvienas turės galimybę paragauti tradicinių lietuviškų maisto produktų.

Baltarusija yra Pasaulinio gintaro kelio projekto dalyvė, tad vietos turizmo verslo ir žiniasklaidos atstovus tikimasi sudominti paroda „Gintaras kitaip“, kuri atskleidžia dar mažai pažįstamas, išradingas ir šiuolaikiškas šio Baltijos auksu vadinamo mineralo pritaikymo galimybes turizmo plėtrai. Jaukią renginio atmosferą sukurti padės M. K. Čiurlionio bei M. K. Oginskio muzika. Renginio metu taip pat bus organizuojama kontaktų mugė, kurioje baltarusiams prisistatys su atvykstamuoju turizmu dirbančios Lietuvos kompanijos.

Pastarųjų penkerių metų laikotarpiu Baltarusijos turistų srautai į Lietuvą nuolat augo. Šiuo metu Baltarusija sudaro 14 proc. visos Lietuvos atvykstamojo turizmo rinkos.

Ši verslo misija yra projekto „Turizmo informacinių paslaugų ir infrastruktūros plėtra ir turizmo rinkodaros skatinimas“ dalis (VP3-1.3-ŪM-04-V-11-002)Verslo misiją inicijuoja Valstybinis turizmo departamentas prie Ūkio ministerijos, ji įgyvendinama ir finansuojama pagal Sanglaudos skatinimo veiksmų programą iš Europos regioninės plėtros fondo lėšų.

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami slapukai. Toliau naršydami svetainėje sutinkate, kad slapukai atsirastų Jūsų įrenginyje. Savo duotą sutikimą bet kada galėsite atšaukti ištrindami įrašytus slapukus. Daugiau informacijos.

Slapukas yra nedidelė teksto rinkmena, kuri, apsilankius svetainėje, išsaugoma Jūsų kompiuteryje arba greitojo ryšio įrenginyje. Dėl jo interneto svetainė tam tikrą laiką gali „atsiminti“ Jūsų veiksmus ir parinktis (pvz., registracijos vardą, kalbą, šrifto dydį ir kitas rodymo parinktis), dėl to Jums nereikia kaskart jų iš naujo įvedinėti, lankantis svetainėje ar naršant įvairiuose jos puslapiuose.

Close